22 Mayıs 2016 Pazar

Rumbling

1.Korku. Diş fırçası. Isı haritası. Anksiyete. Kahkül. Tom. Mide. Tırnak. Cenin. Aku no hana. Fotoğraf. Pudra. Sandalye. Boyun ağrısı. Prozac. Lamba. Uyku. Rüzgar. Soğuk. Ay. Yeşil. Şarj. Baba. Bozuk telefon. Telaş. Midori. Nakamura. Yeni bölümü beklenen anime. Brokoli. Yatak. Manga. Kaç canım kaldı. Kahvaltı. Youtube. Miles. Simli oje. Penis. Sahte. Endişe. Korku.2.Güvenli kollar. Simli çilek. Vajina içinde yüzen balıklar. Ağrı. Krema. Karın gurultusu. Eğik lapa kasesi. Ormanda uyuyan kahin kuş. Gece uyanacak. Ucuz hint malı. 99. Babiş. Murakami. Emzik. Kadınlarımız. İçimde kopan ve kokan balık başı. Ağrı, çok ağrı. Tek virgül. Yanlışlıkla oldu. Cümle sonu başı, cümle. Ter. Penis. Hayvan katliamı. Komün. Akrabalardan oluşan katı komün. Kan. Modern cemaat. Postmodern şamanizm. Pek çok komün. Globalleşme. Hasat zamanı. İnek sütü. Tarikat. Tanrı sevgisi. Şükran günü fakat ekim ayında. Karın gurultusu. Domuz sesi. Gidiyorum hissi. İçimde olduğu kadar dışımda. Ayna ayna ayna. Yasıma. Yansımanın yansımasının yansıması. Mağara. Gölge. Son kalan komün. Vahşet.
Varım, duvarın önündeki benim, konuşuyorum. Kimse dinlemiyor ama konuşuyorum, buna engel olamıyorum. Ben, kendim, doğurganım. İçim sürekli yeni içler doğuruyor, bana müdahale ediyorsunuz, beni aranıza almaya çalışıyorsunuz. Benliğimi kaybediyorum yaşadıkca, görüntü oluyorum, mal oluyorum. Güzel miyim? Görmeden nasıl söyleyebilirsiniz. Töz’ü görmeyi hiç denediniz mi? Şu anda burada önemli olan ne sanatsallık ne de laflar, benlik satın alınabilir mi? Onu özenle saklıyorum, bulmanız imkansız. Olması gerekeni oluşturduğunuz bu dünyada özün pek anlamı kalmadı, insanoğlu sürekli unutuyor, belki de buyüzden biz her yeni doğan insana birşeyler öğretiyoruz ne öğrettiğimiz onun ne anladığı toplumda nasıl konumlandığı her zaman sıkıntılı oluyor. Olması gereken algı toplumun içinde yoğurulmuş olandır. 
Neyse, ne diyordum, var mıydım?
Aylin Erol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder